Boracay, paradis och hiskelig sol...

Så var man i island-mode igen. Med dagar i saccosäckar på stranden och solnedgång över havet och kalla drinkar för under tio spänn.. ja ni vet, vardagsliv! Vårat sista beachstopp innan Stockholm är ju faktiskt Fillipierna. Sen är det citystress emd Tokyo innan vi åker för att vila upp oss i stimmiga Sydney i en dag innan vi flyger till Macau och Hong Kong, inte direkt vida kända städer för sitt lugna tempo. Så vi unnar oss. Saknar familjen hemma och nej jag hittar inte bilden? Vart låg den? Skicka på epost? OCH tips på vad mina yngre bröder vill ha i "yay-Daniel-är-hemma-presenter" pls Noels fölsis. Men som sagt, shirtless och bada i tempererat vatten är ungefär vad jag gör. Ja jävlar... Här har ni bilder att sukta er med...


Coolt att flyga i ett plan som knappt rymmer ens person...


En lång hipphoppig skuggDaniel


En glad BoracayJosie...


Ja ni får spara ner den och göra vykort av den, det är lugnt!



Och när jag leker med mina flaskor... i mina nrdtattoo så klart!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det är så kul att se bilder på er. Jag längtar efter er.

Puss mormor

2009-04-15 @ 09:17:28
Postat av: Jessika Fransson

Ja det där med flaskorna känner man igen , skickade bilden som mms , det kanske inte gick! När kommer ni hem ??? Inte förens Noel fyller år eller vad då???



P&K Mamma

2009-04-15 @ 09:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0