Insektsinvasion, regnväder och oöverskådliga köpcentrum...

Ja då har man varit så där bra på att skriva igen. Nu sitter ni som på nålar vet ja.. Mamma har åkt på spahelg vet jag, det tycker jag hon kan vara värd som hon kämpar hemma och tar hand om både sin nyrenoverade lägenhet OCH min. Stort tack för hennes tålamod. Men ni är ju här för att läsa om miiiiig... Vi gav upp lugnet på Tamaraw Beach och sökte upp den myrlande storstad som är Manila igen. Ibland går man på gator som kanske är lite småläskiga. Tänk er att jag är en NPC i Hitman (kollar mig omrking ASsuspekt på alla). Men först! Om det var någon där hemma som undrade hur det ser ut när 1000 och åter 1000 flygmyror sopas ihop till en hög så kommer det en bild här nu:



Ja... så där ville vi kanske inte stanna så länge. Men nu är vi här! En annan anledning var väl att det regnade också men sak samma. Idag måste jag köpa en NY väska eftersom jag, född klantskalle, hade en whisky-cola i väskan sen Aussi som hade spruckit och kletat sönder allt i botten. NICE. Det finns "oöverskådliga" köpcentrum här. Storleken mathcas endast av olika nationalparker i Sverige. Och imorn åker Kjelle hem till Sweden igen. Ack.. Men vi åker till ashätiga Japan på tisdag. VI var även på en konsert här, eller en livespelning med en fillipinsk artist som jag aldrig har hört talas om. Men Josie har växt upp med hans musk så det var ju klart att vi skulle gå och se honom. Kände igen EN låt (förmodligen från Josie). 

Tänkte lägga upp bilder imorn istället. Spännande va?



Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej på er!

Tim och Noel är hos mig. Igår åt vi jordgubbar på altanen i sommarvärme. Vi pratade om er och dom räknar dagarna till ni kommer hem (jag med).

puss på er

mormor

2009-04-25 @ 10:21:39
Postat av: jessika fransson

Hej på er , här är vi i Budapest och har det bra. Solen skiner och vi knallar en hel del. Det finns mycket att se.Hoppas att Kjell har haft det bra på sin semester, spännande med Japan.Vi åker hem i morgon och fortsätter att vänta på er!!!!



Puss Mamma och Harris

2009-04-26 @ 10:08:57
Postat av: jessika fransson

Hej på er , här är vi i Budapest och har det bra!

Det finns mycket att se så vi knallar en hel del.Hoppas att Kjell har haft en skön semester och att han / du får en skön resa hem!Spännande med Japan . Imorgon åker vi hem och fortsätter att vänta på er!!!!



Puss mamma och Harris

2009-04-26 @ 10:13:57
URL: http://volleontherun.blogg.se/
Postat av: jessika fransson

Som vanligt är jag så otålig och inte tror att det blev något meddelande så jag skickar ett till , ja ja , jag vet jag är en mupp!!!



2009-04-26 @ 10:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0