Poolvatten, balut och tillägg på CV...

Konstig dag idag... Vaknar ovh ska dra en tur längs med vattnet till sydänden på ön och fastnar i del av havet där man tycks ha bytt ut allt vatten mot poolvatten. Ja eller det såg ut som det i alla fall. Jag är 95% säker på att man just runt den lilla bit vatten där vi badade, bytt ut havsvattnets sälta mot poolvattnets klarblåa och rena. 95%... Efter timmar av bad begav vi oss till en bar längre norrut. Där jag drack följande: 1 Margarita (gay), 1 egengjord Lynchburg Lemonade (man), och en Mai Tai (gay). Slut resultat blev alltså 2-1 till Gay. Det fyndiga med denna snåla mängd alkohol är att en frukost bestående av typ 3 points + massa alkohol = mindre koordinerad Daniel (som också är gay). Så en överbadad och överserverad 21 årig pudelrockare från Sverige gör nu följe med de stackars Lindellarna som måste dras med mig. Balut kommer upp på tal. Ack, mitt arma sinne kan inte koppla hur äckligt det faktiskt är att äta ett ankfoster men som tur var han jag börja må illa så ingen balut ikväll (vem vet imorn?). 

Mer spännande är att i och med att jag gick bakom baren där idag och skakade ihop min egen drink kan jag skriva det på mitt CV. Bartender, april - april 2009, Boracay, Filippinerna. Ser inte det flott ut va? Hjälpte till med drinklista kan jag skriva eftersom de inte kunde drinken sen innan... ja herre Gud. tre härliga bilder någon?


jag vet att Josie också la upp den, men ser jag inte ashäfitg ut så där frusen i luften?


Yes... Dance my fire flies... DANCE!



Ensam... vilsen... solbränd...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå söt så jag döör , tänker på dig som min lilla Daniel....puss!

2009-04-16 @ 20:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0