Resa, Tamaraw och island-mode...

Ja nu har jag åkt runt ett tag i Pilipinoland.. Åkte från Boracay, färja till Kateclan, färja till Roxas, minivan (den trängsta jag varit i... tänk er halvfull SLbuss fast i barnfamiljsstorlek) (på bilen alltså) till Calapan, jeepney till Puerto Galera, tricycle till Sabang, sov en natt där och sen jeepney till Puerto Galera igen och sist tricycle hit till Aninuan. Framme till slut. Bor på ett mysigt ställe som heter Tamaraw beach resort som är fullt utrustat med pingisbord, dykcenter och bokhylla (med spel i). Så nu är vi här i en natt i alla fall, men åskväder se ut att dominera våra dagar just nu.. så vem vet. Men nu är vi i det så kallade island-mode igen ändå, och lugnet sprider sig genom kroppen.. tillsamans med fuktigheten.  Men vi mår bra och så... och jag har inte haft det dåligt.. 

HA DET BÄST

Kommentarer
Postat av: Jessika Fransson

Om det var mitt inlägg du syftade på så var jag ironisk...fattar väl att ni inte har haft det dåligt.Sköt om er så hörs vi snart...puss mamma

2009-04-21 @ 14:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0