Sandgropar, förvanskad alkoholbild och avbruten utflykt...

Vid det här laget är bilden av den Daniel Jesper Denniz Volle som ni där hemma älskar och känner blivit helt förvanskad av en ölluktande, nersupen blond trasdocka som ni tror uppehåller min person just nu. Jag kan dock meddela att så är inte fallet. Efter att starkt ha missbedömt min egen förmåga att bryta ner alkohol har jag återigen fallit offer för  drinkarnas lömska baksida. Nigi Nigi ni nu noos e nu nu noos... lömskt berömda för sin Long Island Iced Tea. 
2cl Vodka
2cl Gin
2cl Rom
2cl Tequila
2cl Triple Sec
2cl citronjuice
1cl sockerlag
spalsh cola          +
-------------------------
ack ack ack

Annars hade vi en utflykt imorse. Skulle gå till den norra änden av ön men hann bara till mitten ungefär. Badade och skulle springa in till stranden men lyckades sträcka knäet i en gömd och djävulsk grop i sanden. Ont ont, så det blev tricycle hem och sen gick det som det gick. Torskade i vändåtta OCH plump. Gick så där för mig idag om vi ska vara helt ärliga med varandra.

Före... sprallig och glad.



Efter, proffsig och glad... och trött.

Tack vare den här. Syltburk med sprit. Det blir 20 kronor tack.






Avslutar med en snygging i bikini i världens klaraste vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0