Take out, Kjellpell och sprucken tånagel...

Charmig titel jag vet.. Men nu ser det ut som att påskhelgen börjar lida mot sitt slut. för att svara så nej, man firar inte påsken i sig utan den religösa högtid som utspelar sig samma datum.  Nattvarden, korsfästelsen och uppståndelsen. Så det vart take-out från våran italienska favvorestaurang här vid hörnet. Såna trevliga prickar allihopa. Men idag då... Kjelle ankom vid 11 tiden till hotellet här i Manila och hade med sig diverse roligheter från hemma. TACKAR TACKAR TACKAR!! DOCK fattar jag inte vad Larson kommer in i bilden? Men godiset är sjukt välkommet. Tillbaka tänker jag hem pussar och kramar till er alla där hemma! 

Och den sista trista grejen är att jag bara slog i tån när jag var ute och gick här i Manila idag. Och min gigantiska stortånagel sprack och ville bli två. Men likt en bilruta så sprack den men gick inte av. Jag är oövervinlig!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du måste vara försiktig så tån inte blir infekterad.

Ha det fortsatt mysigt.

Puss mormor

2009-04-12 @ 10:19:37
Postat av: Jessika Fransson

Varför inte LARSSON??Det går väl att läsa den med ??? Fick du glad påsk bilden på bröderna och hundarna??? Har precist kommit hem ifrån landet så jag ordnar med stålarna nu....Ha det så bra så länge och hälsa.



puss mamma

2009-04-12 @ 19:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0