Bilen, bättringsväg och kanske tatuering...

Mm, funderar på att tatuera mig... Om inte här i Byron så i alla fall i Australien. Ska gå över och kolla avd dom tar och hur lång tid och sånt blaha. Josie är på bättringsvägen nu. Hon vart av med sin nål idag och fick gå utomhus. Så vi hade mys med chips i solen. Och nu tänkte jag posta upp litet bilder på min nya bil... eller min nya gamla bil! Tjohopp



Tatueringen... cool va?


Min bil... rostig, stor och ful, men min!

Holden är tydligen ett jättestort lejon som håller i världen

Bilen framifrån... lika ful



Och bilen inuti.. the fulast!



Kommentarer
Postat av: Kjelle

Cool bil o cool tattoo, pimptips för bilen: ta bort rattsnöret, släng överdragsklädseln vaxa o fönsterputsa bilen så e den som ny igen, Hare bra å krama Josie!

2009-02-28 @ 11:48:57
Postat av: Håkan

Ja ¨håller med föregående talare åtminstone bort med överdrags klädseln, men annars en jättefin bil tycker jag och glad att höra att din flickvän är på bättringsvägen och du mår bra osv..

/Håkan en vän som gillar din blogg skarpt :)

2009-02-28 @ 20:01:48
Postat av: kjelles dotter

HAHAHAHAHAH

2009-03-01 @ 01:58:23
Postat av: jessika fransson

Kan faktiskt vara den lumpigaste bilen jag sett , men den är eran och den är söt.Du kommer iallaall ALDRIG att glömma din första bil eller hur!!!



Love



Mamma

2009-03-05 @ 08:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0