Darwin, hysterisk sol och hyrbil...

Yes, nu var vi har. Nu bloggar jag fran en annan dator so vara kara svenska slutbokstaver kommer saknas har. Vi ankom till Darwin dom planerat kl 3 pa morgonen igar natt och har spenderat en kvall har nu. Det varmare har an nagan annan stans vi har varit pa hitills. Vi har redan bokat flyget tillBrisbane dar vi kommer skaffa en bil och roada runt litet i. Jag har cok hyrt en bil for att kanna litet pa vanstertrafiken. Inte lika svart som jag trodde, men laskigt anda!

Darwin ar... ganska litet. Finns inte sa mycket att gora har, men vi gick pa bio igar, bor i ett ganska litet (dyrt) rum som STINKER klor och ar fuktigare an en djungel. Pa riktigt sa blir man blott om sin hand om man ror vid vaggarna. Som ett talt! Men inatt sticker vi till flygplatsen igen. 6AM har flyger vi annu langre bort fran lilla Sverige. Da ska vi kampa med att hitta en bil och sant. Skriver mer da. Och bilder kommre nasta gang, jag lovar! MINST 10-20 styckna. HEJ DA!

Kommentarer
Postat av: Jessjika Fransson

kul att ni kommit fram till australien , va rädda om er och kör försiktigt!!!!



Puss Mamma

2009-02-20 @ 11:49:07
Postat av: Faster AC

Hej lilla fina brorson,

Här kommer lite onödiga råd...

Akta er för alla farliga insekter. Kolla skorna varje dag, och skaka kläderna ordentligt. Att det stinker klor beror nog på att man försöker hålla alla odjur borta. Min granne som bor halva året 20 mil norr om Sydney säger att de brukar slänga in någon typ av rökbomber i huset. Bomben består av insektsgift. Innan man kastar in bomben tätas alla eventuella springor vid dörrar osv.

Jag ser fram emot bilderna.

Ska ni till Sydney, btw?

2009-02-20 @ 16:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0