Hajbett, snorkling och fucking vägglöss...

Idag har vi bytt hotell... en vidrig anledning! Vägglöss eller bedbugs på engelska. Hotelledning verkade inte se problemet eftersom rummen 2inte var deras ansvar" och att vi fick byta rum... i och med att TROTS att vi lämnat rummet tidigt den morgonen så hotellet inte städat rummet och trots att de tre dagarna innan hade de inte bytt lakan utan bara bäddat vart det nog.

Sista natten innán Singapore bor vi på en rosrt nu med gratis internet i lobbyn. Men vi har gjort andra saker idag också! Vi var och snorklade i vackra Palau Payar. Massa fisk, stora som min över-/underarm. Men efter ett taf hände det... jag blev biten av en haj! Eller egentligen var det en rund rosa fisk som skyddade sina ägg tydligen men ändå! Jag fick ett JÄTTElitet sår på armen och vart rädd för fiskarna... men det var lika bra kanske. Sen kom det haj. Riktig haj! Och blod + haj = större sår vad jag vet.

Hursom var det mysigt och imorn är det som sagt buss till Singapore. Framme i lvermorgon kl 7 på morgonen. 

Godnatt gott folk, plus litet bilder


Artistiskt va? 

Jag i min mundering... minus simfötter då


Än en gång... MASSA fisk... plus ser ni hajen? En meter långa var de!

Kommentarer
Postat av: Håkan

singapore där är det rent och har för mig att man kan få böta bara man slänger nåt skräp på gatan där.

Vore jag dig skulle jag kolla med läkare så inget konstigt ämne kommit i kroppen ´på grund av hajbett och vägglöss.

Var försiktig + i singapore så försökte dom sälja rolex klockor kopior till mig vill jag minnas.

Fortsatt trevlig resa :)

2009-02-05 @ 17:27:48
Postat av: Jessjika Fransson

Hej älskling , det händer grejer hos er verkar det som. Vill inte att du ska bli hajmat.....saknar er JÄTTEMYCKET!



puss mamma

2009-02-09 @ 20:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0