Beach, hard choices och Byrons pizza...

Stranddag igar.. sprang in i Felix, eller rattare sagt Felix sprang in i vattnet kring mig. Konstigt anda att manniskor man kanner ar halva varlden langt bort de med. Efter att ha checkad ut imorse var det dags att bestamma vart vi skulle... Det tog sitt lilla tag. Uluru eller Cough Harbour? Uluru + 5 dagars konstans bilkorning for att komma DIT och sen samma visa hem. Medan Coughs ar 6 timmar... gmm... till slut vart det Coughs. Blir for stressigt annars, men nu ar vi i Byron Bay for ett pizzastopp pa den basta pizzerian ever. Legends mitt i smiten kan jag verkligen rekomendera. Ta en pepperoni-cheese sa ar allt klart sen!

Ska val kora vidare snart. Svart med en manuell har jag markt, lat man blir av att kora automat for lange. Jag saknar att kunna skriva a, a och o... suck..

Sydney snart ocksa... HEJ DA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0