Misslyckad surfutflykt, roomies och Macca's...

Jaha då har vi bytt boende igen... Nu bor vi på prestigefyllda och femstjörniga (vem vet?) Surfers Paradise Backpacker Resort. Vi bor i en liten lägenhet tillsammans med Dolph Lundgren, Mister X och Hurtbulla. Tre holländare vad jag förstår. Och vi delar kök, badrum och toalett... och pinsamma och tysta konversationer. I alla fall jag med Drago (Dolph Lundgren).

Vi Försökte gå upp tidigt och surfa idag men ack... regnet och världen ville annat. Cyklonen har fört med sig pissvädret som Gud glömde. Och vi satt i vår smutsiga bil vid strandkanten och stirade blint ut i rasande hav genom vår nerbajsade ruta. Vad göra? Som vi alltid gör... tröstar oss med Macca's (Makkdånals). Satt och njöt av Free WiFi tills datorns limit tog slut och då åkte vi till nästa McDoanalds! Bildbevis på våra surfeskapader kommer nu btw... Nu sitter vi på internetcafé och hungrar.. snart blir det hem för matlagning och tvättvikning! Spännande, även utomlands kommer man inte undan vardagssysslor.

Ha det bra hemma så får ni litet bilder att sukta med..

Hopp


Daniel når Nirvana!


Världens godaste glass... Köp hem till Sverige?


Josie i mjölkdjungeln som är Coles


Jag är asball och står och surfar! typ...


Men innan jag var cool fick jag lära mig krypa...



Medan Josie alltid är skithäftig!

Kommentarer
Postat av: Jessjika Fransson

Ni är hur coola som helst , värsta surfersarna...



Puss mamma

2009-03-12 @ 15:30:22
Postat av: Josies farmor

Fyfan vad rolig du var under bilderna idag Daniel. Ni är nog båda journalistämnen ska du se (bara du lär dej stava lite bättre). Härliga (men ej soliga) bilder var det också. Kram från Jossifarmor

2009-03-12 @ 18:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0