Strul, strul och mera strul...

Pratade med mekanikern imorse... det skulle kosta 330$ att reparera bilen med en andrahandslosning. Sa vad gora? Vi sa hej da till Roxanne och lamnade henne. Tur att regrestrestringen inte var pa mig utan allt som visade att bilen var var var en liten papperslapp som jag har i min ficka. Vi hyrde en bil istallet (gulp vad dyrt) men jag tyckte det skulle vara roligare att kora i egen takt utan buss och sa...

Surf idag igen! Ser fram emot vagorna... saknar er dar hemma! Af Ugglah ager!

Kommentarer
Postat av: Håkan

uggla är bra men Malena är fantastisk enligt mig.

Fy bubblan för gamla rishögar som bara går sönder. Kan verkligen förstöra en resa :)

2009-03-17 @ 11:50:29
Postat av: Calle

lustigt att man kunnat missa begreppet "ironi".

2009-03-18 @ 05:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0