Hemresa, tips och Peking...

Så nu är det gjort, hembiljett bokad. Hemresa sker den 28e maj, ankommer kl sentsent.. 2310 för att vara exakt. Så nu är det våra12 sista dagar on the run. Peking är vårat resmål och billiga saker ska iinhandlas. Detta kommer resultera i en dyr överviktsafgift. YAY. Men nu  har jag en liten grej jag skulle vilja att ni gjorde där hemma.. ge oss litet tips på listor ni vill ha. Typ en "10 i topp: Mat" eller "10 i topp: Citat". Det kommer självklara listor och redogöringar över städer och länder så klart.  

Idag har vi sett den berömda ljusshowen som Hong Kong håller för alla som vill varje kväll @ 8. Det var ganska coolt att se hur hustaken fick epilepsi all of a sudden.  Men som sagt, imorn bär det av till Beijing. Make a wish!

God natt!


Cooooooooolt va?


Försök inte ens räkna... det ser likadant ut precis brevid och under och över och bakom...




Häfitga, japanska Uniqlo fanns även här i HK. Och ja, golven föreställer tshirt-motiv...

Kommentarer
Postat av: Jessika Fransson

JIPPIIIII , då är vi på Arlanda och möter upp er!!!!Ha det fantastiskt bra så länge.



Puss mamma

2009-05-16 @ 16:49:02
Postat av: G

Hej!



Jag har läst din blogg ett tag nu men aldrig känt att jag haft något vettigt att säga så det har aldrig blivit av att skriva något... Och nu ska du ju snart sticka hem så det börjar bli lite löjligt, aja.



Jag är så grymt avundsjuk på typ allt. Så som sol, värme och vatten (förutom alla sevärdigheter). Själv har man suttit 8-17 och fått lära sig hur balkar beter sig under inverkan av tvärkrafter och böjmoment... Fruktansvärt tråkigt.



Därför har det varit jättetrevligt att se att någon verkar ha haft det underbart iaf...

Bara att fått traska omkring i Akihabara måste ju varit ascoolt, och att det har varit en småsak i det stora hela... awesome

2009-05-17 @ 01:26:30
Postat av: Mormor

Vet du vad, jag brukar se Amazing race på tv och nu har ni fått göra ert eget Amazing race. Det är så jag ser er blogg. Nu längtar jag till att ni har gått i mål och jag får ge en kram direkt och inte via bloggen fast jag skickar en nu i alla fall.

kram mormor

2009-05-17 @ 09:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0